36

W...ell

Posted by Daniel Silverberg on Wednesday, April 04, 2012 in
Every night i cried myself to sleep

Every day i stopped myself to think

To forget how i love thou wellth deep

To forget how me tearsth olth winking



Every night i hugged myself to sleep

Every day i smiled myself to please

To forget how lovely your hand to keep

To forget you are no longer belong to me



I can only wish you well and have a better life
Somebody please, lend me a shoulder...

36 Comments


Same here...hugs \(> . <)/ and shoulders for you


真的假的!


分手了?!
這麽突然!!


阿丹....


幾時的事情!


-Tiffany


W?!


不會吧....Daniel不要難過
是他不會珍惜你


This comment has been removed by the author.

肯定是你不對!
Daniel這麽好,你怎麽可以這樣對他!


還敢來撒野
太過分了吧


這樣很難看...


白目


This comment has been removed by the author.

This comment has been removed by the author.

廢話!
Daniel是夢寐以求的好男人
難不成傷害他你還對了!
白目


林孜恆?
誰啊?


W...
你還是別跟他們一般見識
這樣和處女林沒有分別
清者自清
不過...怎麽會到這個地步


This comment has been removed by the author.

This comment has been removed by the author.

你有加我嗎?
等等你加我什麽囧


髒東西?


This comment has been removed by the author.

喲,開始亂找男人了
噁心


你們這群人煩不煩
平時不見人
有什麽風吹草動
就像集體復活
從墳墓裏面爬出來


該來的都來了...


失戀無罪


我是仗義直言
我朋友被傷害了你還靜默
算什麽朋友


一出來就爆粗
丟人


傷心來幹嗎?
新戀情是失戀最好的解薬!


我....要


我能陪你走過這段時間....
不過 當我妄想好了...
你身邊已經有很多關心你的人了...


你這麽好 怎麽會沒人要呢
我....我們都支持你
讓心情好起來吧 加油


不懂得珍惜你的人就放推
外面還有更好的!


是時候沉澱一下了


我也是這麽想(笑)
有種夠了的感覺...

There was an error in this gadget

Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Free Blogger Templates created by The Blog Templates